spikyzoo.pl - internetowy sklep z artykułami dla zwierząt

Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
e-Płatności
Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.

Przelewy24
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu.

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwroty prosimy kierować na adres:
E-commerce 
11 Listopada 4/8
06-100 Pułtusk

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

1. Wszystkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, ma prawo odesłać go przesyłką poleconą.
3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz krótki opis, jaka jest przyczyna reklamacji.
4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, pokrywa kupujący.
Zwroty reklamacyjne prosimy kierować na adres:
E-commerce
11 Listopada 4/8
06-100 Pułtusk


Formularze do wydrukowania:
Odstąpienie od umowy
Reklamacja

...jest pusty

Bezpieczeństwo zakupów
Bezpieczne zakupy zapewnia
Certyfikat RapidSSL
BLOG
blog-spikyzoo.pl
Zapraszamy do odwiedzenia naszego powstającego bloga, poświeconego aktywnemu spędzaniu czasu ze swoim pupilem.
Szybki kontakt
biuro@spikyzoo.pl


23 307 05 69
pn.-pt. 9:00- 16:00


530 54 33 54
pn.-pt. 9:00- 16:00
Sprzedaję na Allegro
Zobacz moje aukcje na Allegro
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.